11 octombrie 2005

Franz Ferdinand

... care de altfel îs băieţi buni şi cîntă foarte frumos, or scos album nou. Ca să vezi minunăţie, discul e pe-o parte cd şi pe ailantă dvd. Se mai şi laudă cu asta, cică "one disc, two experiences". Nu mai bine puneau nişte desene frumoase pe partea aia de-i dvd? Da' nu asta-i prostia de care vroiam să zic, ci inscripţia de pe coperta din dos:

The audio side of this disc does not conform to CD specifications and therefore will not play on some CD and DVD players.
Păi dragii moşului, dacă ştiţi că nu respectă specificaţiile, de ce nu l-aţi făcut aşa încît să le respecte? Nu care cumva v-aţi gîndit voi că dacă nu respectă specificaţiile, atunci n-o să poată lumea să facă empetreiuri? (Am făcut deja, aşa că să ştiţi că nu merge.) Cu alte cuvinte, e posibil ca eu, cumpărătorul, să iau cdul ăsta şi să nu pot să-l ascult? Mă tem că oricît mi-aş bate capul, nu reuşesc să-mi dau seama de ce ar vrea o casă de discuri (mai ţine cineva minte Casa de filme 5?) aşa ceva.

Niciun comentariu: